بر اساس یک گزارش ،

رقبای WhatsApp سیگنال و تلگرام پیش از موعد مقرر برنامه پیام فوری متعلق به فیس بوک در 15 مه برای پذیرش به روزرسانی بحث برانگیز سیاست حفظ حریم خصوصی ، تقریباً 1200 درصد رشد داشتند. گرچه واتس اپ اخیراً قدم به عقب برداشت و آخرین مهلت خود را لغو کرد ، اما خشم عمومی که از ژانویه آغاز شد ، به دو گزینه نزدیک آن کمک کرده است تا کاربران جدید را جذب کنند. سیگنال و تلگرام نیز از این خشم استفاده کردند و به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند توییتر رفتند تا علیه سیاست حفظ حریم خصوصی واتس اپ صحبت کنند. برنامه های پیام رسان جایگزین همچنین جنبه های حفظ حریم خصوصی خود را برای دستیابی به WhatsApp ارتقا دادند.

شرکت تحلیلی برنامه های تلفن همراه Sensor Tower دارای گزارش شده که سیگنال و تلگرام در ژانویه شاهد افزایش گسترده ای در تصویب آنها بودند. زمانی بود که WhatsApp بود سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده خود را اولین بار مشاهده کرد که به شرکت مادرش فیس بوک اجازه می دهد از طریق برنامه پیام رسانی در ابتدا قرار بود بروزرسانی تا 8 فوریه توسط همه کاربران پذیرفته شد ، اما مهلت مقرر بعدا بازبینی شده در 15 مه – به دنبال انتقاد گسترده کاربران. WhatsApp ، اخیراً تصمیم به لغو مهلت مقرر گرفته است ، اگرچه خط مشی به روز شده هنوز در جریان است و کاربرانی که آن را نمی پذیرند با عملکرد محدودی در برنامه روبرو می شوند.

سنسور برج گفت که در چهار ماه اول سال 2021 ، سیگنال اولین بار است که خود را مشاهده می کند بارگیری ها با رشد 1119 درصدی نسبت به سال گذشته (سالانه) به 64.4 میلیون در سراسر جهان رسیده اند ، در حالی که نصب های تلگرام با 98 درصد رشد به بیش از 161 میلیون رسیده است. این برخلاف نصب های WhatsApp در سطح جهانی بود که در دوره ژانویه تا آوریل 43 درصد سود سالانه را به 172.3 میلیون کاهش داد.

  • سیگنال می گوید برای صداقت بودن از سیستم عامل تبلیغات فیس بوک منع شد

نصب سیگنال در ژانویه رشد کرد 5.001 درصد سالانه به 50.6 میلیون از 992،000 در ماه مشابه سال قبل. با این وجود ، تعداد نصب ها ماه به ماه 86 درصد کاهش یافت و به کمی بیش از هفت میلیون رسید.

“اگرچه نصب های آن از اوج ژانویه هر ماه کاهش یافته است ، اما سیگنال هر سال رشد پیوسته Y / Y را تجربه می کند. ماه ، “این شرکت در یک پست وبلاگ گفت.

سیگنال در ماه آوریل 2.8 میلیون بارگیری جهانی داشته است ، طبق داده های برج سنسور. این بیش از دو برابر 1.3 میلیون بارگیری گزارش شده در آوریل 2020 بود.

  • همه سوالات شما پاسخ داده شده درباره سیاست جدید حریم خصوصی WhatsApp
  • مشابه سیگنال ، بارگیری در تلگرام با رشد 283 درصدی نسبت به سال گذشته از 63/16 میلیون به 6/63 میلیون رسید. این اپلیکیشن در ماه آوریل با سه درصد افت YoY در بارگیری های خود روبرو شد – به 26.2 میلیون در مقایسه با تقریباً 27 میلیون سال قبل.

    داده های منتشر شده توسط Sensor Tower نشان می دهد که هم سیگنال و هم تلگرام مشاهده کرده اند اندکی پس از دستیابی به رشد در ژانویه ، سرعت بارگیری آنها کاهش می یابد. با این وجود ، این برنامه ها توانستند مبارزه سختی با WhatsApp انجام دهند که همچنان بازار سیستم عامل های پیام رسانی فوری را هدایت می کند.

    برج سنسور گفت که حتی قبل از سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده ، نصب برنامه های WhatsApp از ابتدا شروع به کاهش کرده است. سال گذشته COVID-19 . در آوریل 2020 ، نصب واتس اپ در سطح جهانی 28 درصد ماه به ماه کاهش یافت و از 76.5 میلیون در مارس به 55.2 میلیون رسید.

    • نامهای WhatsApp Zomato، Ola، Aarogya Setu در پاسخ به انتقاد به حریم خصوصی

    Sensor Tower گفت: “احتمالاً کاهش نصب های آن در طول سال 2020 به دلیل وجود کاربران بالقوه جدید بود – مشتاق برقراری ارتباط با دوستان و عزیزان – انتخاب دسک تاپ یا نسخه وب WhatsApp هنگام پناه دادن در محل ،” .


    آیا سیاست حفظ حریم خصوصی جدید WhatsApp پایان حریم خصوصی شما را بیان می کند؟ ما درباره این موضوع در Orbital ، پادکست Gadgets 360 بحث کردیم. اوربیتال در پادکست های اپل در دسترس است ، با پادکست گوگل ، از Spotify و هر کجا پادکست خود را می گیرید.