شرکت Verizon Communications روز دوشنبه اعلام کرد که توافق کرده است واحد رسانه خود را که شامل یاهو و AOL است به Apollo Global Management Inc به مبلغ 5 میلیارد دلار (تقریبا 36930 کرور روپیه) بفروشد. به نظر می رسد تجارت رسانه های دیجیتال خود را بارگیری کند. تجارت رسانه ای آن ، اعلام كردن آنها تقریباً بی ارزش با كاهش 4.6 میلیارد دلار (تقریباً 33،970 روپیه) در سال 2018. بازیکنان بزرگتر مانند فیس بوک و Google بازار تبلیغات دیجیتال را گسترده کرده اند. Verizon 4.25 میلیارد دلار (تقریباً 31،390 کرور روپیه) وجه نقد ، سود ترجیحی 750 میلیون دلاری (تقریباً 54040 روپیه) و 10 درصد سهام Verizon Media را به عنوان بخشی از شرایط معامله حفظ خواهد کرد.

  • Verizon برای خرید پیش پرداخت ترافیکی سرویس Tracfone با معامله 6.25 میلیارد دلار

تجارت یاهو هنگام بسته شدن معامله ، که انتظار می رود در نیمه دوم سال 2021 پیش بینی شود.

بر اساس وب سایت خود ، نمونه کارهای Verizon Media شامل مارک های آنلاین مانند TechCrunch ، Makers ، Ryot و Flurry است.

در سال 2017 ، Verizon خصوصیات اینترنت یاهو را با قیمت حدود 4.48 میلیارد دلار (تقریبا Rs) خریداری کرد. 33،090 کرور) ، شرط بندی کاربران 1 میلیارد دلاری آن مخاطبان مناسبی برای تبلیغات آنلاین خواهد بود. این سرویس خدمات الکترونیکی AOL را با هزینه 4.4 میلیارد دلار (تقریباً 32500 کرون روپیه) در سال 2015 به دست آورد.

  • ثبت نام ورایزون در مایکروسافت ، نوکیا برای کمک به مشتریان در ساخت شبکه های خصوصی 5G >

    © Thomson Reuters 2021


    آیا Mi 11X بهترین تلفن زیر Rs است. 35000؟ ما درباره این موضوع در Orbital ، پادکست Gadgets 360 بحث کردیم. بعدا (با شروع ساعت 23:50) ، ما سری به سریال مارول شاهین و سرباز زمستانی می زنیم. اوربیتال در پادکست های اپل در دسترس است ، با پادکست گوگل ، از Spotify ، موسیقی آمازون و هر کجا پادکست خود را می گیرید.