Poco به همه مشتریانی که قرار بود ضمانت آنها در ماه های مه و ژوئن منقضی شود ، ضمانت نامه طولانی ارائه می دهد. Poco دو ماه ضمانت اینگونه مشتریان را در هند تمدید کرده است. اقدام این شرکت در حالی است که بحران COVID-19 در کشور ادامه دارد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که هیچ دستگاه جدیدی را در ماه مه راه اندازی نخواهد کرد. Poco همچنین گفت که مشتریان خود را در مورد هرگونه پیشرفت جدید در مورد راه اندازی های آینده یا تمدید ضمانت نامه به روز می کند.

ضمانت تمدید شده برای تلفن های هوشمند Poco اعلام شد در Twitter . این شرکت اعلام کرد تلفن های هوشمندی که گفته می شود گارانتی آنها در ماه های مه و ژوئن منقضی می شود. Poco دو ماه گارانتی اضافی برای مشتریانی که تحت این معیار قرار می گیرند ارائه می دهد. این شرکت گفت که به دلیل افزایش موارد در موج دوم قفل شدن ناشی از ویروس کرونا ، این مرحله را انجام داده است.

در یک اطلاعیه مطبوعاتی ، Poco گفت که “می خواست تکرار کند که هیچ چیز مهمتر از رفاه کارمندان ، مصرف کنندگان ، اعضای خانواده Poco و هر کسی است که با ما. “

در مورد نسخه های آینده ، پوکو گفت که” آگاهانه تصمیم گرفته است که در ماه مه 2021 هیچ پرتابی انجام ندهد. ” این شرکت همچنین اضافه كرد ، “ما امیدواریم كه وضعیت بهتر شود ، در حال راه اندازی جدید هستیم.”

  • Poco M2 با 4 گیگابایت RAM ، دوربین های عقب چهارگانه در هند راه اندازی شد

این اولین بار نیست زمانی که شرکت به دلیل COVID-19 ضمانت محصولات خود را تمدید می کند. در سال 2020 ، بسیاری از مارک ها ضمانت تمدید محصولات خود را تا 75 روز ارائه دادند. OnePlus یکی از این برندها بود که نه تنها ضمانت نامه را تمدید کرد و همچنین بازگشت و تعویض دستگاه های آن را از 15 به 30 روز تمدید کرد. علاوه بر این ، وان پلاس حمل و نقل رایگان دو طرفه را برای کلیه برگشت ها ، تعویض ها و تعمیرات نیز فراهم کرده است. مارک های دیگر برای ارائه ضمانت نامه طولانی تر در سال 2020 سامسونگ ، نوکیا ، لنوو و موتورولا


Poco M2 Pro: آیا واقعاً به کلون Redmi Note 9 Pro احتیاج داشتیم؟ ما در مورد این موضوع در Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود بحث کردیم ، که می توانید از طریق پادکست های اپل ، گوگل پادکست یا RSS ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش را در زیر فشار دهید.