Illustration for article titled Infrastructure Bleak: Vital Memphis Bridge Closed Over Massive Crack

عکس: مونتگومری ریچارد (Shutterstock)

پل هرناندو دسوتو – یک گذرگاه حیاتی بزرگراه که حدوداً دو مایل طول دارد و بین ممفیس و شرق واقع شده است. آرکانزاس – اوایل این هفته پس از کشف مقامات حمل و نقل شکاف گسترده در قسمت اصلی اسکلت آن. اکنون مشخص نیست که این شکاف چه موقع برطرف خواهد شد.

از آنجا که این ترک در طی بازرسی معمول در سه شنبه گذشته کشف شد ، تعطیلات اضطراری در پل و آبراه زیر هزاران وسیله نقلیه را نگه داشته و نزدیک به 800 بارج حمل روغن خام ، همراه با محصولاتی مانند غلات و سویا. وزارت حمل و نقل تنسی شماره های رسمی باعث ایجاد ترافیک پل در حدود 45000 وسیله نقلیه در روز می شود که اکنون به جاده های مجاور (و گرفتگی آنها) هدایت می شوند.

اینکه این تعمیرات دقیقاً چه مدت طول خواهد کشید بستگی به این دارد که از چه کسی می خواهید. پاول دگز ، مهندس ارشد اداره حمل و نقل تنسی به CNN گفت که “احتمالاً حداقل شش تا هشت هفته” خواهد بود تا ایالت بتواند ترک را به طور مناسب وصله کند.

بسیاری از موارد فقط به این دلیل است که ما حتی نمی دانیم پل تقریباً 50 ساله چقدر عمیق است. مدارک اضافه شده در مصاحبه که اولین قدم این است که مهندسان DOT مدل های ریاضی را برای ارزیابی میزان عمیق بودن آسیب قبل از غواصی با یک برنامه تعمیر ، اجرا کنند. این پرتو ترک خورده 900 فوت طول دارد و از چهار تیغه فولادی جامد تشکیل شده است ، “حداقل دو” وجود دارد که به نظر می رسد پس از ترک دیگر متصل نیستند. همچنین زمان بیشتری برای تولید این تیرهای جدید لازم است در حالی که کشور هنوز با کمبود در حال رشد فولاد .

دقیقاً مشخص نیست که این ترک چقدر در آنجا بوده است یا از کجا آمده است. در سال 2019 ، هرناندو دسوتو با رتبه “منصفانه” از طرف فهرست حمل و نقل ملی حمل و نقل ایالات متحده ، که فقط یک سطح بالاتر از “ضعیف” است ، مورد ضرب و شتم قرار گرفت. و تنسی در اینجا تنها نیست – یک 2020 تحلیل دریافت که بیش از یک سوم پل های کشور – تقریباً 231،000 پل – یا باید تعمیر شوند یا به طور کامل تعویض شوند. وقتی جو بایدن چشم انداز خود را برای مشاغل آمریکایی برنامه در ماه مارس ، او مطمئناً برنامه هایی را برای اصلاح 10 پل “از نظر اقتصادی” مهم در کشور ذکر کرد ، همراه با 10 هزار پل کوچک که خراب شده بودند.

در این بین ، پل به یک نقطه صحبت تبدیل شده است برای سیاستمداران هر دو طرف که موافقت می کنند زیرساخت های در حال فروپاشی نیاز به رفع مشکل دارند ، اما در مورد چگونگی تأمین بودجه این رفع اختلاف نظر دارند. نماینده دموکرات استیو کوهن ، منطقه او شامل ممفیس ، به NBC News گفت که او با مقامات آرکانزاس و تنسی همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که پیشرفتهای هرناندو دسوتو در برنامه های زیربنایی بایدن گنجانده شده است. اما قانونگذاران جمهوریخواه بحث شد که برنامه 2.3 میلیارد دلاری بایدن بسیار گسترده است و نمی تواند به “زیرساخت های سخت” کشورمان – مانند جاده ها و پل ها – کمک فوری که آنها به وضوح نیاز دارند ، کمک کند.