روز چهارشنبه گوگل با اطمینان از انطباق با قوانین جدید فناوری اطلاعات هند ، گفت که به ادامه رویکردهای موجود خود ادامه خواهد داد و سیاست ها را تا حد ممکن شفاف نگه می دارد. گوگل در بیانیه ای گفت ، “ما می فهمیم که کار ما در حفظ امنیت سیستم عامل های ما هرگز انجام نشده است و ما همچنان به اصلاح روش های موجود خود ادامه می دهیم ، و سیاست های خود را توسعه می دهیم و در مورد نحوه ساخت خود تا حد ممکن شفاف هستیم. تصمیمات. ”

  • فیس بوک ، توییتر ممکن است برای عدم رعایت قوانین واسطه اقدام کند

این بیشتر c این “سابقه طولانی” خود در مدیریت محتوای مطابق با قوانین محلی را تضمین می کند تا دولت هند را در تلاش مستمر خود برای اطمینان از انطباق قانونی اطمینان دهد.

روند قانونگذاری “ما به هند احترام می گذاریم” و سابقه طولانی در پاسخ به درخواست های دولت برای حذف محتوا درصورتی که این محتوا قانون محلی یا سیاست های محصول ما را نقض کند. ما به طور مداوم بر روی تغییرات چشمگیر محصولات ، منابع و پرسنل سرمایه گذاری کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که با محتوای غیرقانونی به روشی موثر و منصفانه مبارزه می کنیم و به منظور رعایت قوانین محلی در حوزه های قضایی که در آن فعالیت می کنیم ، “. اوایل روز سه شنبه ، فیس بوک گفت که هدف آن مطابقت با مفاد هند است قوانین جدید فناوری اطلاعات و بحث در مورد چند موضوع “که به تعامل بیشتری نیاز دارند” با دولت ادامه خواهد داد.

  • WhatsApp در تلاش برای جلوگیری از مقررات جدید به دولت شکایت کرد

در تاریخ 25 فوریه ، این مرکز قوانین فناوری اطلاعات (رهنمودهای واسطه ای و کد اخلاق رسانه های دیجیتال) را در قانون 2021 ، n اعمال اختیارات تحت ماده 87 (2) قانون فناوری اطلاعات ، 2000 و با پیروی از قوانین قبلی فناوری اطلاعات (رهنمودهای میانجی) 2011 ، که از 26 مه اعمال خواهد شد.

دستورالعمل های جدید صادر شده توسط دولت هند ، یک سیستم رسیدگی به شکایات برای درگاه های برتر (OTT) و دیجیتال در کشور را الزامی می کند.

در 25 فوریه با اطلاع رسانی در مورد قوانین جدید به رسانه ها ، وزیر اتحادیه راوی شانکار پراساد گفته بود که اگرچه دولت از انتقاد و حق مخالفت استقبال می کند ، “اما این بسیار مهم است که کاربران شبکه های اجتماعی دارای مجلسی باشند تا بتوانند شکایت خود را نسبت به سو mis استفاده از رسانه های اجتماعی مطرح کنند. ”

بر اساس قوانین جدید ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باید سازوکار جبران شکایت داشته باشند ، همچنین باید یک افسر شکایت را نام ببرد که باید شکایت را ظرف 24 ساعت ثبت کند و ظرف 15 روز از بین ببرد.

هفتم دولت الكترونيك گفته بود كه اگر شكايتي بر ضد كرامت كاربران ، به ويژه زنان – در مورد اشكال در معرض اشخاص خصوصي افراد يا برهنگي ، عمل جنسي يا جعل هويت ، و غيره وجود داشته باشد – پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي نياز دارند كه ظرف 24 ساعت پس از شكايت اين موارد را حذف كنند. طبق دستورالعمل ها ، اول ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باید یک مدیر ارشد انطباق ساکن هند داشته باشند که مسئول اطمینان از انطباق با این قانون و قوانین باشد.

دوم یک فرد تماس گره ای است که باید برای هماهنگی 24X7 با آژانس های اجرای قانون در هند اقامت داشته باشد. همچنین ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باید یک افسر ساکن شکایت را تعیین کنند که باید مکانیزم رسیدگی به شکایات را همانطور که نشان داده شده انجام دهد. آنها همچنین باید گزارش ماهانه ای درباره تعداد شکایات دریافتی و وضعیت جبران خسارت را منتشر کنند.


این هفته زمان ورود به سیستم Google I است در Orbital ، پادکست Gadgets 360 ، همانطور که در مورد Android 12 ، Wear OS و موارد دیگر بحث می کنیم. بعدا (با شروع ساعت 27:29) ، ما به سراغ ارتش مردگان ، فیلم Heist زامبی Netflix زک اسنایدر می رویم. اوربیتال در پادکست های اپل در دسترس است ، با پادکست گوگل ، از Spotify ، موسیقی آمازون و هر کجا پادکست خود را می گیرید.