وقتی شنیدم DJI در حال آمدن با یک نسخه جدید از هواپیماهای بدون سرنشین خود است ، اولین تصوری که داشتم این بود: ” چرا؟” DJI یک سال پیش Mavic Air 2 را به بازار عرضه کرد و این یک هواپیمای بدون سرنشین فوق العاده میان رده است که هم برای فیلمبرداران نیمه حرفه ای و هم برای آگهی های تبلیغاتی هواپیماهای بدون سرنشین مناسب است که می خواهند از هواپیماهای بدون سرنشین کوچکتر فارغ التحصیل شوند ، مانند Mavic Mini 2. همه — از جعبه ها. خیلی زود نیازی به هواپیمای بدون سرنشین کاملاً جدیدی در صف های هواپیمایی نیست ، DJI – همه شما اپل نیستید.

با این وجود دست و پنجه نرم داخلی من متوقف نشد محبوب ترین شرکت هواپیماهای بدون سرنشین مصرفی از ادامه کار ، و اکنون ما Air 2S کاملاً جدید داریم. باید اعتراف کنم ، با سنسور دوربین به روز شده و مشخصات آن ، 2S اکنون با هواپیماهای بدون سرنشین پرمیوم با قیمت پایین تری رقابت می کند و من آن را حفاری می کنم.

DJI Air 2S

آن چیست؟

هواپیمای بدون سرنشین مصرف کننده DJI به روزرسانی شده

مانند

سنسور دوربین بزرگتر ؛ در D-Log 10 بیتی عکس می گیرد. بزرگنمایی دیجیتال تا 8 برابر

دوست ندارم

بدون سنسور اجتناب جانبی

همان نگاه ، روده های مختلف

Air 2S دقیقاً مانند مدل قبلی خود به نظر می رسد ، اما فقط به چشم غیر آموزش دیده است . قسمت جلوی خودرو برای ایجاد سنسورهای جدید رو به بالا اندکی از تغییر چهره برخوردار است ، اما به غیر از این ، این هواپیمای بدون سرنشین جمع و جور و تاشو با مارک تجاری 3 محوره DJI با نام تجاری DJI است: چیزی برای نوشتن در خانه نیست.

اما عدم تغییر در شکمهای خارجی آن کاملاً روده ها را ارتقا داده است. Air 2S دارای یک سنسور دوربین 1 اینچی CMOS است که بسیار عظیم است. اندازه آن دوبرابر اندازه قبلی است و کیفیت فیلمبرداری آن در تنظیمات کم نور و ضریب برش با هواپیماهای بدون سرنشین پروجومر DJI ، Mavic 2 و Phantom 4 Pro قابل مقایسه است. در بالاترین رزولوشن ، 2S می تواند با 5.4K در 30 فریم در ثانیه عکسبرداری کند ، این در حالی است که از Air 2 که با 4K ultra HD ارائه می شود ، اندکی ارتقا یافته است.

من درجه بندی رنگ را دوست دارم و با کمال تعجب بسیار ، 2S می تواند در پروفایل رنگی 10 بیتی D-Log عکس بگیرد ، که برای فیلمبرداران و علاقه مندان به رنگ مثل خودم هستند. ویراستاران می توانند نسبت به Air 2 که با 8 بیت D-Cinelike عکس می گیرد و حتی Phantom 4 Pro که با 8 بیت و همچنین در طیف D-Log عکسبرداری می کند ، رنگ ، سایه و زنگ های میانی بیشتری بکشند.

نکته قابل توجه دیگر این است که 2S دارای ویژگی بزرگنمایی است که بسته به وضوح تصویربرداری می تواند تا 8 برابر بزرگنمایی کند. این بزرگنمایی نوری نیست ، اما کار را تا حدی انجام می دهد. با بزرگتر بودن سنسور خود ، فیلم های بزرگنمایی به هیچ وجه بد نیستند – برای مثال نمونه فیلم را در بالا ببینید. اما یک نکته مهم وجود دارد: شما نمی توانید از ویژگی بزرگنمایی در حالت ورود به سیستم یا حالت HDR استفاده کنید ، که برای سینماگران بسیار مهم است. خواهیم دید که آیا این در آینده به روز می شود یا خیر. امیدوارم اتفاق بیفتد.

هنوز یک قطعه گم نشده

درست مثل Air 2 ، 2S سنسورهای جلوگیری از مانع جانبی ندارد ، حتی اگر DJI دو سنسور رو به بالا اضافه کند. تنها دلیلی که این موضوع را مطرح کردم این است که 2S دارای دو ویژگی است که به خوبی با هم کار می کنند: Advanced Pilotic Assist Systems (APAS) و ActiveTrack ، ویژگی ای که در یک قاب از یک موضوع انتخاب شده پیروی می کند. اما سرگرم کننده نیست که هواپیمای بدون سرنشین درختی را نمی بیند و گیر می کند ، که منجر به بالا رفتن شما از درخت گفته شده به مدت دو ساعت می شود فقط برای یافتن آن و یک ساعت دیگر با دقت پایین آوردن آن. فیلم فوق را مشاهده کنید تا در زمان واقعی مشاهده شود. این یک منظره زیبا نیست.

آیا Air S2 ارزش ارتقا دارد؟ h2 >

در صورت تمایل به هوا ، اگر قصد دارید از سنسور بزرگتر آن استفاده کنید ، Air 2S یک پهپاد عالی است. اگر Mavic Air 2 را برای تولید محتوا و فیلمبرداری خریداری کرده اید ، قطعاً به دنبال عوض کردن Mavic Air 2 خود برای Air 2S باشید. شما واقعاً می توانید از رزولوشن 5.4K و 10 بیتی D-Log بهره مند شوید. اگر یک هواپیمای مسافربری معمولی هستید و Air 2 دارید ، ارتقا لازم نیست. مدل قبلی هنوز یک هواپیمای بدون سرنشین عالی است. اما با پرداخت 999 دلار ، Air 2S کیفیت عالی را با قیمتی میان رده ارائه می دهد. به دنبال تهیه این هواپیمای بدون سرنشین باشید – ناامید کننده نخواهد بود.