d = “d =” d = “d =”> d = “d =”> d = “d =” d = “d =”> d = “d =”> d = “d =” d = “d =”> d = “d =”> d = “d =” d = “d =”> c = “” = “” = “d =” “=” “=” d = “” = “” = “d =” “=” “=” “=” “=” “” “” “” “” “”

Illustration for article titled AT&T's Spinning Off WarnerMedia in Merger With Discovery in $43 Billion Deal

تصویر: AT&T

در یک چرخش سریع بعد از اخبار شایعه ادغام این آخر هفته ظاهر شد ، AT&T اعلام کرده است در حال چرخش در خارج از WarnerMedia (که شامل HBO است) و پیوستن به نیروهای خود با Discovery برای ایجاد یک شرکت رسانه ای جدید به عنوان بخشی از ادغام گسترده 43 میلیارد دلاری است.

AT&T می گوید که به عنوان بخشی از توافق جدید ، AT&T 43 میلیارد دلار پول نقد ، اوراق بدهی و نگهداری بدهی بدست خواهد آورد که AT&T 71٪ سهام شرکت جدید را دریافت می کند. و Discovery با بدست آوردن 29٪ دیگر. این شرکت رسانه ای جدید توسط مدیر عامل فعلی دیسکاوری ، دیوید زاسلاو ، هدایت خواهد شد ، و سایر مدیران از AT&T و Discovery برای پر کردن هیئت مدیره شرکت جدید (هفت نفر از AT&T و شش نفر از Discovery از جمله Zaslav) وارد عمل می شوند.

هدف نهایی AT&T و Discovery ایجاد یک نیروگاه رسانه ای جدید است که محتوای موجود و کتابخانه های هر دو شرکت را ترکیب کند (که شامل مطالب HBO ، برادران وارنر ، CNN ، شبکه غذایی ، HGTV ، DC Comics ، TNT ، کارتون شبکه و موارد دیگر) ، در حالی که “تسریع برنامه های هر دو شرکت برای هدایت سرویس های مستقیم مستقیم به مصرف کننده (DTC) برای مصرف کنندگان جهانی”.

Here’s a quick overview of some of the major content brands that will be combined as part of AT&T and Discovery’s $43 billion deal.

در اینجا یک مرور کلی از برخی از مارک های محتوای اصلی است که به عنوان بخشی از قرارداد AT&T و 43 میلیارد دلار دیسکاوری ترکیب شود.
تصویر: AT&T

با چرخاندن WarnerMedia و ادغام با Discovery ، نه تنها AT&T پس از به دست آوردن WarnerMedia پول نقد مورد نیاز برای پرداخت بدهی را دریافت می کند با 109 میلیارد دلار در سال 2018 و صرف 23 میلیارد دلار در اوایل سال جاری برای طیف بی سیم جدید . این معامله همچنین AT&T را آزاد می کند تا تمرکز بیشتری بر روی گسترش شبکه 5G خود داشته باشد و به سرمایه گذاری در ساخت فیبر و باند پهن ثابت در سراسر ایالات متحده ادامه دهد همانطور که AT&T در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد ، نتیجه “دو شرکت مستقل – یکی اتصال باند پهن و دیگری رسانه – برای تشدید تمرکز سرمایه گذاری و جذب بهترین پایگاه سرمایه گذاران برای هر شرکت. ”

رسانه های G / O ممکن است کمیسیون بگیرند

انتظار می رود معامله در اواسط سال 2022 نهایی شود ، منتظر تصویب تنظیم کننده و تأیید سهامداران Discovery (AT&T می گوید برای سهامداران AT&T نیازی به رای گیری نیست).

پس از راه اندازی کمتر از یک سال پیش ، انتظار می رود که این ادغام تأثیر زیادی بر HBO Max بگذارد ، که می تواند برای دریافت تزریق عمده دیگری از محتوا باشد ، در حالی که باید دید چه اتفاقی برای برنامه Discovery + خود Discovery رخ می دهد ، که فقط اوایل سال جاری در ژانویه راه اندازی شد.

در همین حال ، فرد عجیب و غریب احتمالی در این معامله می تواند NBCUniversal باشد ، که قبل از اعلام معامله امروز ، بسیاری برای شركت در AT&T شرط بندی كرده بودند . سال گذشته در ماه ژوئیه در سراسر کشور ، Peacock تا حدودی در جنگ محتوای جریان تأخیر داشت و گفته می شود که هنوز هم به دنبال تقویت کتابخانه محتوای خود است ، اکنون دیدگاه هایش به یک همکاری بالقوه با ViacomCBS تغییر می کند.

به هر صورت ، در حالی که این ادغام قطعاً موجی را در صنعت جریان سازی ایجاد می کند ، اما با ماهیت بیزینس تجارت رسانه های دیجیتال ، ادغام AT&T و Discovery مطمئنا آخرین مورد در افق نخواهد بود.