کار در خانه از یک لوکس بودن به یک ضرورت در طی شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است. از آنجایی که همه به دنبال ایمن نگه داشتن خود و خانواده در طی همه گیری هستند ، شرکت ها اکنون به کارمندان خود اجازه می دهند تا برای مدت زمان طولانی تری از راه دور کار کنند.

این امر منجر به افزایش تعداد جلسات مجازی در سراسر کشور شده است. در حالی که جلسات مجازی به صرفه جویی در وقت شما کمک می کند که در غیر این صورت در سفر از بین می رود ، نگرانی تصمیم گیرندگان در مورد از دست دادن بهره وری به دلیل موانع ارتباطی در حال افزایش است. جلسات مجازی که فاقد صوت صوتی هستند کار را برای کارمندان دشوارتر می کند و نتیجه آن عدم بهره وری کلی است.

در اینجا سه ​​راهی وجود دارد که تصمیم گیرندگان می توانند در بهبود موانع ارتباطی کار از خانه کمک کنند: 1. موارد ارتباطی را شناسایی کنید

تا به حال شنیده اید که کسی می گوید: “چه؟” در طی یک کنفرانس مجازی؟ طبق تحقیقات EPOS ، این یکی از گرانترین کلمات در تجارت امروز است. کارکنانی که از خانه کار می کنند باید در طول روز چندین تماس برقرار کنند و هیچ کارمندی از نظر آمادگی و مشکلات یکسانی مواجه نیست.

بر اساس مطالعه EPOS ، 95 درصد از کارگران مدرن امروز می گویند تمرکز و کارایی آنها در کار زیاد است به دلیل عقب ماندگی صوتی رنج می برد. اگر شرایط کار مداوم از خانه را در نظر بگیرید که کارمندان تنظیم مطب و مطبوعی را در خانه انجام نمی دهند ، بدتر می شود. این فقط صوت نیست ، کنفرانس ویدئویی دارای مجموعه ای از مسائل ارتباطی خاص خود است که توسط برنامه ها ، فن آوری ها ، تنظیم کارمندان هدایت می شود.

شناسایی مشکلات ارتباطی در میان کارکنانی که از راه دور کار می کنند اولین قدم برای حل مشکلات ارتباطی است. آیا کارمند شما با مشکل سر و صدای پس زمینه سازگار است؟ آیا کارمند شما به دلیل تجهیزات نامناسب دستگاه های صوتی قادر به شنیدن دیگران نیست؟ پاسخ به این س questionsالات به شما کمک می کند تا اقدامات صحیحی را تعیین کنید. AD EPOS ADAPT 230 A2 frontview epos

2. خطر وقفه را به حداقل برسانید

69 درصد از کارکنان می گویند که به دلیل کیفیت پایین صدا مجبورند وقت بیشتری را برای کارهای خود بگذرانند. این معیار به تنهایی خواستار محصولات صوتی بهتری است که بتواند به کارکنان در برقراری ارتباط موثرتر با تیم هایشان کمک کند. ارتباط روشن می تواند به آنها کمک کند کارها را به سرعت انجام دهند و بهره وری کلی تیم را افزایش دهد.

برای تحقق این امر ، تصمیم گیرندگان باید به کارمندان خود کمک کنند تا وقفه ها را به حداقل برسانند. عناصر اصلی آزار دهنده شامل نویز پس زمینه ، کیفیت پایین صدا به دلیل تجهیزات و در برخی موارد حتی نویز محیطی هستند. می توانید با کارمندان خود کار کنید تا به آنها کمک کند تا درک کنند که چگونه می توانید در هنگام کار در خانه به ایجاد محیط ایده آل کمک کنید تا وقفه ها را به حداقل برسانید.

3. برای راه حل های صوتی مناسب برای کارمندان خود سرمایه گذاری کنید

بزرگترین تغییری که می توانید ایجاد کنید و باعث افزایش بهره وری کارکنان شما در هنگام کار در خانه شود ، سرمایه گذاری در راه حل های صوتی مناسب است. صدای بد نه تنها برای کارمندان شما ضرر ندارد ، بلکه برای کسب و کار شما نیز مضر است. مطالعه EPOS حاکی از آن است که نتایج صوتی بدی در 23 درصد از مشتریان ناراضی و حتی 19 درصد از دست دادن زمین ها وجود دارد.

شما می توانید با سرمایه گذاری در تجهیزات صوتی مناسب برای کارمندان خود به راحتی بر این مسئله غلبه کنید. EPOS در ارائه تجربیات کامل صوتی به شرکت ها پیشگام است. شما می توانید از محصولات صوتی این شرکت برای جلوگیری از صوت بد ، تقویت بهره وری و استفاده از توان بالقوه انسانی در سازمان خود استفاده کنید.

هدست های جدید سری EPOS 200 EPOS برای ارائه حداکثر عملکرد در هر نقطه طراحی شده اند. این هدست ها برای سناریوی فعلی کار از خانه ایده آل هستند و به کارمندان از راه دور شما کمک می کنند تا در بین تیم ها با وضوح و کارایی بیشتری همکاری کنند. هدست های سری ADAPT 200 با استفاده از بلوتوث قابلیت اتصال بی سیم انعطاف پذیر را دارند و به کارمندان شما اجازه می دهد آنها را به دستگاه مورد علاقه خود متصل کنند. این هدستها دارای تیمهای مایکروسافت و دارای UC بهینه شده هستند.

برای جزئیات بیشتر در مورد هدستهای جدید سری EPOS ADAPT 200 ، از وب سایت شرکت .