Illustration for article titled AT&T and Discovery Are Reportedly in Talks to Combine Content to Take on Disney and Netflix

عکس: Saul Loeb (گتی ایماژ)

AT&T و Discovery Inc ممکن است به زودی برای بهبود همکاری کنند. شانس آنها در برابر رقبای برجسته ای مانند Netflix و Disney در جنگهای جریان دار. طبق متعدد گزارشات ، این دو شرکت در حال مذاکره برای ادغام امپراطوری تلویزیونی واقعیت Discovery با کاتالوگ کانالهای کابلی AT&T و سایر منابع رسانه برای ایجاد یک نهاد سرگرمی جدید هستند.

AT&T و Discovery منابع گفتند وال استریت ژورنال روز یکشنبه. تاکنون ، این شرکت ها در مورد چندین بازیکن اصلی در بخش WarnerMedia AT&T بحث کرده اند ، از جمله CNN و کانال های کابل TNT و TBS آن. به گفته رسانه ، اگر آنها معامله کنند ، سهامداران AT&T سهام بزرگی در نهاد جدید دارند. افراد آشنا به مذاکرات به بلومبرگ معامله می تواند به محض این هفته اعلام شود.

مشاورانی که با هر دو رسانه صحبت کردند شرایط توافق احتمالی را فاش نکردند و هشدار دادند که این مذاکرات ممکن است قبل از رسیدن به توافق از بین برود. هم AT&T و هم Discovery از اظهارنظر در این باره خودداری کرده اند.

یک چیز مطمئناً مطمئناً ، این دو از محتوای کافی برای بازاریابی یک سرمایه گذاری مشترک برخوردارند. امپراطوری کابل AT&T شامل CNN ، HBO ، Cartoon Network ، TruTV و Cinemax و سایر موارد به همراه فهرست فیلم های استودیوی برادران وارنر است. در همین حال ، پیشنهادات Discovery شامل Food Network ، TLC و HGTV – برخی از بی نظیرترین تلویزیون های زباله ای است که کابل ارائه می دهد (و من این را با محبت می گویم).

کانال جریان موجود AT&T ، HBO Max ، دارای مشترکانی که به طور پیوسته کسب کرده اند از اولین نمایش خود در ماه مه گذشته با وجود گسترش آشفته ، اما رشد انفجاری مشابه دیزنی + در سال اول کار خود را انجام داد. سرویس پخش Discovery ، Discovery + ، در صحنه نیز کاملاً جدید است و هر دو با رقابت تنگاتنگی از قبیل سرویس های قدیمی مانند Netflix روبرو هستند. بنابراین همکاری مطمئناً می تواند به آنها امتیاز بدهد.

از طرف دیگر ، AT&T می تواند خودش را هدف قرار دهد پا در اینجا در حال حاضر قصد دارد یک ردیف ارزان تر و با پشتیبانی تبلیغات HBO Max در ژوئن آغاز می شود ، که می تواند مشترکان موجود را از پایبندی به برنامه گران ترشان منصرف کند . اگر افراد همچنین می توانند برنامه های مورد علاقه خود را در WarnerMedia در سرویس جریانی دیگری مانند Discovery + تماشا کنند ، این یک دلیل دیگر است که آنها از پرداخت کامل قیمت HBO Max انصراف می دهند. مثل این است که AT&T مصمم است سطح فروش خود را تضعیف کند.