Google Alphabet روز سه شنبه پلت فرم اخبار Showcase خود را با 30 ناشر اخبار داخلی در هند راه اندازی کرد ، در زمانی که این کشور در تلاش است اطلاعات غلط مربوط به موج دوم COVID-19 را از بین ببرد. .

هندی ها بیشتر به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک ، و Instagram برای اطلاعات مربوط به بحران در میان کمبود تجهیزات پزشکی مهم.

Google به ناشران شریک بابت محتوای آنلاین خود پرداخت می کند و به آنها اجازه می دهد آن را تصحیح کنند ، در حالی که به کاربران اجازه دسترسی محدود به داستان های پولی را می دهد. این جزئیات بیشتر مالی را فاش نکرد.

“اعلامیه امروز در هند در یک لحظه به ویژه چالش برانگیز ارائه می شود ، هندی ها به دنبال اخبار و اطلاعات معتبر به عنوان COVID-19 بحران عمیق تر می شود ،” Google گفت در یک وبلاگ .

دومین کشور پرجمعیت جهان یکی از مرگبارترین شیوع ها را پشت سر می گذارد ، با کل بار پرونده COVID-19 از 25 عبور می کند میلیون نفر در روز سه شنبه.

دولت هند نیز با غول های پلت فرم رسانه های اجتماعی در تضاد است. ماه گذشته ، این توئیتر از توئیتر خواست تا ده ها توئیت را که برای کنترل شیوع ویروس حیاتی بودند ، حذف کند.

سرویس Google در اواخر سال گذشته به طور جهانی راه اندازی شد و در بیش از 12 کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته است ، از جمله آلمان ، برزیل و انگلستان.

محتوای شرکای ناشر هندی به زبان های انگلیسی و هندی در صفحه های News Showcase در Google News و در Discover شروع به نمایش می کند ، Google گفت ، این زبانهای Indic اضافی را راه اندازی می کند امسال.

گوگل ، با هدایت Sundar Pichai ، قول داده است 18 میلیون دلار (تقریباً 130 کرور روپیه) بودجه جدید برای هند ، از جمله حمایت تبلیغاتی برای فعالیت های بهداشت عمومی.

© Thomson Reuters 2021

بهترین تلفن زیر Rs کدام است. الان 30،000 تو هند؟ ما درباره این موضوع در Orbital ، پادکست Gadgets 360 بحث کردیم. اوربیتال در پادکست های اپل در دسترس است ، href=”https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9jZG4uZ2FkZ2V0czM2MC5jb20vY29udGVudC9kYXRhL3htbC9vcmJpdGFsLnhtbA” پادکست گوگل ، از Spotify ، موسیقی آمازون و هر کجا پادکست خود را می گیرید.