Harley, a therapy dog who provides emotional support for healthcare workers in Mexico City, wearing a diving type half mask for dogs in a photo taken in September 2020.

هارلی ، یک درمان سگی که برای کارمندان مراقبت های بهداشتی در مکزیکو سیتی پشتیبانی عاطفی می کند ، در عکسی که در سپتامبر سال 2020 گرفته شده ، ماسک نیمه غواصی برای سگ ها پوشیده است.
عکس: مارکو اوگارت (AP)

گرچه خیر ممکن است یک نفر برای گفتن این موضوع به مطالعه نیاز داشته باشد ، تحقیقات جدید نشان داده است که درمان y سگها در حقیقت پسران و دختران خوبی هستند. این آزمایش نشان داد که این سگها به مهارتهای شناختی دانشجویان استرس دانشگاه در هفته های بعد از شرکت در یک برنامه نوازش ، حتی در درجه بالاتر از سایر گزینه های مدیریت استرس که در دانشگاه ارائه می شود ، تیزتر می شوند.

تبلیغات

در سال 2019 ، محققان دانشگاه ایالتی واشنگتن منتشر شده مطالعه ای که به عنوان اولین آزمایش حیوانات خانگی درمانی برای دانشجویان دانشگاه اعلام شده است. آنها بیش از 200 دانش آموز را که به طور تصادفی در گروه های مختلف قرار گرفتند ، بررسی کردند ، هرکدام از آنها دارای سطح متفاوتی از تعامل سگ یا گربه بودند – برخی از دانش آموزان باید حیوانات را نوازش کنند ، در حالی که دیگران فقط در نزدیکی آنها بودند یا آنها را از طریق صفحه تماشا می کردند. آنها دریافتند که بر اساس نمونه های بزاق گرفته شده قبل و بعد از آزمایش ، دانش آموزانی که در واقع سگ و گربه را نوازش می کردند ، در مقایسه با دیگران افت قابل توجهی در سطح استرس حاد داشتند.

به نظر می رسد مطالعه سال 2019 نشان داده است که فقط 10 دقیقه حیوانات نوازش درمانی می توانند لحظه ای استرس دانشجویان را برطرف کنند. اما تا زمان انتشار ، نویسندگان قبلاً در حال انجام یک آزمایش گسترده تر بودند – آزمایشی که در آن از دانش آموزان خواسته شد تا در یک برنامه پیشگیری از استرس چهار هفته ای پر از سگهای درمانی شرکت کنند. نتایج حاصل از این مطالعه ، چهارشنبه در AERA Open ، نشان می دهد که این توله سگهای گرانبها می توانند مزایای ماندگاری بیشتری نیز داشته باشند.

این مطالعه که سه سال به طول انجامید 309 داوطلب دانشجو را درگیر کرد. براساس یک بررسی غربالگری ، به دلیل عملکرد علمی مداوم یا اخیر یا گزارش سابقه علائم ذهنی ، حدود یک سوم در معرض خطر بیشتری از استرس قرار دارند.

داوطلبان به طور تصادفی در سه مداخله قرار گرفتند که هر کدام چهار ساعت درگیر بودند جلسات هفتگی طولانی بر موضوعات مربوط به پیشگیری یا مدیریت استرس متمرکز شده است ، مانند اهمیت داشتن یک خواب خوب شبانه یا چگونگی کنار آمدن با اضطراب امتحان. یک گروه هنگام انجام کارهایی مانند مشاوره همسالان یا یادگیری روشهای تسکین استرس مانند مراقبه با سگها ارتباط برقرار کردند. در گروه دوم ، دانشجویان همه در کارگاه های آموزشی با این مضامین شرکت کردند ، بدون اینکه تعامل سگ داشته باشند. و گروه آخر وقت خود را بین دیدن سگها و گرفتن نسخه کوتاه از کارگاه ها تقسیم کردند. قبل و بعد از شروع برنامه ، دانش آموزان همچنین در آزمایشی اندازه گیری عملکرد اجرایی خود ، یا توانایی فکر کردن در آینده و برنامه ریزی اهداف را انجام دادند.