دولت در روز چهارشنبه از سیستم عامل های بزرگ رسانه های اجتماعی خواست بلافاصله وضعیت انطباق خود با قوانین جدید دیجیتال را گزارش دهند.

در یادداشت “” قابل توجه اجتماعی واسطه های رسانه ای “، وزارت فناوری اطلاعات گفت كه دقت كافی اضافی مورد نیاز چنین سیستم عامل های بزرگ دیجیتالی از روز چهارشنبه به مرحله اجرا درآمده است. و Nodal Contact Person که طبق سیستم جدید رسانه های اجتماعی توسط سیستم عامل های دیجیتال منصوب شده اند ، مطابق یادداشتی که توسط PTI مشاهده شده است.

  • دادخواست WhatsApp باعث افزایش ترس در مورد قوانین جدید رسانه های اجتماعی هند

” همانطور که شما شرکت مادر شما یا هر شرکت تابعه دیگر ، خدمات متنوعی را در هند ارائه می دهند که برخی از آنها در تعریف SSMI ها (واسطه های قابل توجه رسانه های اجتماعی) در متن قانون IT و قوانین فوق الذکر قرار می گیرند. بنابراین ، به عنوان بخشی از اطمینان از انطباق با این قوانین ، از شما خواسته می شود که اطلاعات زیر را ارائه دهید … “، وزارتخانه گفت.

غیر از جزئیاتی مانند نام برنامه ، وب سایت و سرویس این وزارتخانه که در محدوده واسطه قابل توجه رسانه های اجتماعی قرار دارد ، جزئیات مربوط به سه پرسنل اصلی و همچنین آدرس تماس فیزیکی سکو را در هند جستجو کرده است.

از سیستم عامل ها خواسته است که در مورد آنها گزارش دهند وضعیت انطباق با قوانین جدید.

“اگر SSMI در نظر گرفته نمی شوید ، لطفاً دلیل آن را از جمله کاربران ثبت نام شده در هر یک از خدمات ارائه شده توسط خود بیان کنید. این حق برای دولت محفوظ است که هرگونه اطلاعات اضافی را که ممکن است در این قوانین و قانون فناوری اطلاعات مجاز باشد ، جستجو کند. ”

وزارتخانه از شرکت های بزرگ رسانه های اجتماعی خواسته است تا پاسخ خود را در ابتدایی “و ترجیحاً امروز خودش”.

قوانین جدید به سیستم عامل های بزرگ رسانه های اجتماعی مانند توییتر نیاز دارند. ، فیس بوک ، اینستاگرام ، و WhatsApp را دنبال کنید احتیاط بیشتر ، از جمله انتصاب مدیر ارشد انطباق ، فرد تماس گره ای و افسر شکایت مقیم.

عدم رعایت قوانین باعث می شود این شرکت های رسانه های اجتماعی وضعیت واسطه خود را از دست دهند که برای آنها معافیت و مصونیت خاصی ایجاد می کند از تعهدات مربوط به اطلاعات شخص ثالث اطلاعات و داده های میزبانی شده توسط آنها. به عبارت دیگر ، آنها می توانند در صورت شکایت مسئول اقدامات مجرمانه باشند.

قوانین جدید آنها را ملزم به حذف هرگونه محتوای پرچم گذاری شده توسط مقامات در مدت 36 ساعت می کند و یک مکانیزم قوی برای پاسخ به آنها ایجاد می کنند. شکایات.

قوانین جدید فناوری اطلاعات همچنین به واسطه های قابل توجهی در شبکه های اجتماعی – ارائه خدمات عمدتا در ماهیت پیام رسانی – نیاز دارد تا شناسایی “اولین مبتکر” اطلاعاتی که حاکمیت هند ، امنیت کشور را تضعیف می کند ، فراهم شود. ، یا نظم عمومی.


این هفته ساعت I / O Google در Orbital است پادکست های اپل در دسترس است ، با پادکست گوگل ، از Spotify ، موسیقی آمازون و هر کجا پادکست خود را می گیرید.