آنجالی سود ، مدیرعامل Vimeo ، یک سکوی میزبانی ویدیو که بین سازندگان بسیار محبوب است ، روز سه شنبه لحظه خاصی را قبل از اینکه شرکت خود را تصور کند که زمانی تصور می شد YouTube است ، به اشتراک گذاشت پسر عموی عجیب و غریب عمومی. وی با انتشار توئیتی تصویری از خود و پسرش را اعلام کرد و گفت: “خوشبختانه قبل از این که مادر زنگ باز را بکشد بغل کند تاVimeo را به عموم مردم درآورد. باور نمی کنم این روز فرا رسیده است”. خیلی ها نمی دانند اما مراسم زنگ زدن در بازار Nasdaq MarketSite واقع در TimesSquare ، منهتن برای نشان دادن استعداد ، کار و موفقیت های خود برای مخاطبان جهانی از اهمیت زیادی برای یک شرکت و کارمندانش برخوردار است.

ارشد مدیران Nasdaq میزبان افتتاحیه و همچنین مراسم اختتامیه ای هستند که بستری را برای شرکت ها فراهم می کنند تا “تولید مارک قابل توجهی را ایجاد کنند”. در هنگام زنگ های افتتاح و بسته شدن ، وقتی شرکت هایی مانند Vimeo به طور رسمی در بورس اوراق بهادار ثبت می شود ، در وب سایت رسمی آنها می توانید به یک ساعت تبلیغات اختصاصی در برج Nasdaq و Marquee دسترسی پیدا کنید.

در حال آمدن به توییت سود با پسرش برمی گردیم ، این تصویر قلب بسیاری را به خود جلب کرده و معنای رهبر بودن یک زن است که یک شرکت جوان را در کنار مادر بودن به یک ارتفاعات استثنایی رسانده است.

در اواخر روز ، سود یک بار دیگر در صحنه Nasdaq با تمام تیمش عکسی را توئیت کرد. این عکس پس از انتشار رسمی ویمئو به صورت عمومی ضبط شده است. سود با اشاره به اینکه Vimeo به عمومی تبدیل شده است ، اضافه کرد که “این یک کار عاشقانه 16 ساله بوده است که ریشه در اعتقاد ما به قدرت فیلمبرداری دارد”. وی همچنین از “همه کسانی که امروز را امکان پذیر کردند” تشکر کرد.

اندکی بعد مردم ستایش کردند مدیر عامل 37 ساله یکی از کاربرانTarunBharadia گفت که داستان “اولین مدیرعامل زن هندی-آمریکایی” در بین مردم یک شرکت “الهام بخش” است ، و افزود ، “من بیش از هر چیز ، لباس و این عکس را دوست دارم. مامان خیلی باحالی “.

کاربر دیگری ، @ stephers1313 “روز بزرگ” سود را به وی تبریک گفت و گفت که “فوق العاده فن بیان” است.

در اینجا چند واکنش دیگر وجود دارد:

Vimeo به صورت عمومی منتشر شده است ، که خود موفقیت آن را بیان می کند. با این حال ، ماجرا زمانی نبود که سود به این شرکت پیوست. پلت فرم ویدئویی اینترنتی در آن زمان آرزو داشت تا در برابر افرادی مانند Netflix ، Amazon Prime و HBO رقابت کند.

هفت سال پیش ، هنگامی که سود مدیر بازاریابی در Vimeo بود ، او برنامه و چشم انداز دیگری برای سکو به گفته وی ، آینده ویمئو در هالیوود نبود بلکه در جاهای دیگر بود. به نقل از سود ، به نقل از سود ، “مانترا” به عنوان تمرکز بر سرگرمی به کارآفرینان تبدیل می شد.

به نقل از سود ، “ویمئو از مدت ها پیش یک شرکت نرم افزاری برای فیلمسازان بود ، اما بازار خیلی کوچک بود.” a href = “https://www.forbes.com/sites/stevenbertoni/2021/04/14/how-young-outsider-turned-vimeo-into-billion-dollar-company/” target = “_ blank” rel = “nofollow”> Forbes در شماره آوریل خود. “بازار دیگری بسیار بزرگتر وجود داشت – مشاغل. کاری که Squarespace و GoDaddy برای وب سایت ها انجام دادند ، ما می توانستیم با ویدئو انجام دهیم. ”

بر اساس گزارش دیگری در The Verge ، نکته اصلی این بود که بفهمیم Vimeo واقعاً آماده پذیرش نیست مانند Netflix یا Amazon Prime. “من یک دیدگاه ، خودم و چند نفر دیگر در این شرکت ایجاد کردم ، که احتمالاً ما نمی خواهیم در محتوای اصلی با Netflix رقابت خوبی داشته باشیم ، زیرا احتمالاً 17 میلیارد دلار برای این کار هزینه نخواهیم کرد” گفت.

اکنون ، این شرکت بیش از 800 کارمند در سراسر جهان دارد.


این هفته ساعت I / O Google است Orbital ، پادکست Gadgets 360 ، همانطور که در مورد Android 12 ، Wear OS و موارد دیگر بحث می کنیم. بعدا (با شروع ساعت 27:29) ، ما به سراغ ارتش مردگان ، فیلم Heist زامبی Netflix زک اسنایدر می رویم. اوربیتال در پادکست های اپل در دسترس است ، href=”https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9jZG4uZ2FkZ2V0czM2MC5jb20vY29udGVudC9kYXRhL3htbC9vcmJpdGFsLnhtbA” پادکست گوگل ، از Spotify ، موسیقی آمازون و هر کجا پادکست خود را می گیرید.