Newly vaccinated people enjoy a free beer after getting their coronavirus shots during a walk-up clinic at the Kennedy Center’s outdoor Reach area on May 06, 2021 in Washington, DC.

جدید افراد واکسینه شده پس از گرفتن عکس ویروس کرونا در طی یک کلینیک پیاده روی در منطقه دسترسی به فضای باز مرکز کندی در 06 مه 2021 در واشنگتن دی سی ، از یک آبجو رایگان لذت می برند.
عکس: تراشه Somodevilla (گتی ایماژ)

شهرها و مشاغل در سراسر ایالات متحده در تلاش هستند طیف گسترده ای از مشوق ها برای جلب مردم در حصار برای گرفتن واکسن covid-19 – مشوقی که عمدتا توسط متخصصان بهداشت عمومی مورد تمجید قرار می گیرند به عنوان یک روش مهم برای افزایش میزان واکسیناسیون کشور و اجازه ندادن مقدار کافی از بین رفتن ما. /

تبلیغات

رژه تشویقی به دنبال مهلت قانونی فدرال در اواخر ماه گذشته با جدیت آغاز شد. 19 آوریل برای همه ایالت ها واکسن را بدون محدودیت به ساکنان واجد شرایط ارائه دهند. یک هفته بعد ، شهرستان اری در نیویورک اعلام کرد که یک سری از کلینیک های واکسن پاپ آپ را در رابطه با کارخانه های آبجوسازی محلی برگزار خواهد کرد. برنامه واکسیناسیون “شات و یک تعقیب کننده” به افرادی که از کارخانه های آبجوسازی بازدید کردند ، یک واکسن آبجو پس از واکسن رایگان ارائه داد.

بلافاصله بعد ، نیوجرسی تصویب طرح آبجو رایگان ، در حالی که دیگر ایالات با تغییرات خاص خود آزمایش کردند. دو هفته پیش ، ویرجینیای غربی گفت که 100 دلار پس انداز اوراق قرضه به ساکنین واکسینه شده ارائه می دهد ، اگرچه جزئیات این طرح هنوز در حال انجام است کار شده (و می تواند شامل یک کارت هدیه 50 دلاری برای افرادی که ترجیح می دهند از قبل پول داشته باشند). مریلند ارائه 100 دلار کارت هدیه به کارمندان ایالت ، در حالی که دیترویت ارائه کارت بدهی 50 دلاری به داوطلبانی که برای واکسیناسیون دوست خود را جذب می کنند. کنتاکی اعلام شد بلیط های قرعه کشی رایگان را ارائه می دهد که به احتمال زیاد ، اگر خیلی بعید باشد ، 225000 دلار ارزش دارند و آتش نشانی سیاتل اخیراً ارائه شده پس از واکسن چیزبرگر رایگان. همین امروز ، شهر نیویورک اعلام شد این یک متروکارد 7 روزه نامحدود (ارزش 33 دلار) را که در مترو و اتوبوس استفاده می شود ، به افرادی که در این هفته در یکی از چندین سایت پاپ آپ نزدیک ایستگاه های MTA واکسینه می شوند ، ارائه می دهد.

سایر مشاغل محلی علاوه بر کارخانه های آبجو سازی نیز در حال فعالیت هستند. تیمهای نیویورک متس و سایر تیمهای بیس بال بلیط رایگان برای افرادی که در این موارد واکسینه می شوند استادیوم؛ رستوران های میلواکی تخفیف وعده های غذایی همراه با اثبات واکسیناسیون ؛ و بسیاری از شرکتها ارائه پاداشهای كوچك و یكباره برای كارگران واكسی شده.

برخی از افراد پناهگاه ‘t been نیز خوشحال با این انگیزه ها ، با این استدلال که برای تهیه یک واکسن بسیار کارآمد و ایمن که پایان این همه گیر وحشتناک را تسریع می کند ، به آبجو یا پول نقد رایگان نیاز نداریم. انتقادات فقط از طرف یک فرد عادی صورت نگرفته است. در ماه مارس گذشته ، پیشنهاد Krispy Kreme برای تهیه یک پیراشکی رایگان همراه با اثبات واکسیناسیون با واکنش جدی محققان بهداشت عمومی Leana Wen مواجه شد استدلال کرد که پیراشکی ها برای خوردن هر روز بسیار ناسالم هستند. اما حتی ون نیز مراقب بود که نظر خود را همچنان به عنوان حامی مشوق های واکسن ، فقط لزوماً مربوط به پیراشکی ها ، حمایت کند. به طور کلی ، عمومی کارشناسان بهداشتی از بیس بال ، آبجو و پول نقد رایگان به عنوان مشوق برای واکسین کردن هر چه بیشتر افراد حمایت کرده اند ، اگرچه در رابطه با سایر استراتژی ها برای ارتقاt جذب ، مانند ارتباط با جوامع در دسترسی به واکسن هنوز یک مشکل است.