Illustration for article titled Get Ready for In-Car Ads
تصویر: شرکت موتور فورد

از آنجا که هنگام رانندگی یکشنبه با آرامش با نشانه های کنار جاده بمباران می شوید کافی نیست ، فورد سیستم جدیدی را اختراع کرد که با استفاده از دوربین های خودرو داده تابلوهای تبلیغاتی را تشخیص دهد و سپس آنها را به عنوان تبلیغات غیرقابل اجتناب در خودرو در صفحه نمایش سرگرمی و سرگرمی ماشین بالا بکشید. رستوران غذا ، یا آنها را متقاعد کنید که باید از جاده خارج شوند و برای برخی از تخفیف های Reeboks از یک مرکز فروش در نزدیکی آن بازدید کنند. آنچه که بیلبوردها در آن عالی نیستند ارائه اطلاعات دقیق مانند شماره تلفن ، آدرس یا وب سایت است ، زیرا حتی علامت های بزرگ نیز اغلب به اندازه کافی قابل مشاهده نیستند که راننده یا مسافر بتواند جزئیات مهم را به خاطر بسپارد. این همان مشکلی است که فورد در تلاش است با این سیستم جدیدی که به ثبت می رساند ، حل کند – اگرچه پتانسیل بزرگتری که وجود دارد نگران کننده است. -id = “938dbaf1f697a0d6e775c073a444acc9” data-recommend-id = “image: // 938dbaf1f697a0d6e775c073a444acc9” data-format = “jpg” data-width = “2410” data-height = “1356” data-lightbox توصیه می شود = “true” = “false” contenteditable = “false” draggable = “false”>

بسیاری از وسایل نقلیه اکنون آمده اند استاندارد با دوربین های داخلی که یا برای ویژگی های رانندگی خودکار ، امنیت یا برای ایجاد یک دید راننده در خارج از خودرو برای سهولت در پارکینگ استفاده می شود. کاری که فورد می خواهد انجام دهد استفاده از این دوربین ها است تا از کنار عبور از تابلوهای تبلیغاتی نیز مراقبت کنند و سپس با استفاده از تشخیص تصویر ، کپی تبلیغاتی را روی صفحه های سرگرمی و سرگرمی خودرو قرار دهند تا برای راننده و مسافران برای مدت طولانی تری قابل مشاهده باشد. این سیستم همچنین به صورت هوشمندانه محتوای بیلبورد را تجزیه و تحلیل می کند و پیوندهای پیوندی را ایجاد می کند ، یا برای شماره گیری آسان شماره تلفن ارسالی ، و یا ایجاد وب سایت یک شرکت برای دیدن اطلاعات اضافی.

فورد حتی می تواند به طور بالقوه با آژانس های تبلیغاتی یا شرکت های مسئول بیلبوردها کار کند ، به طوری که تبلیغات آینده زودتر از موعد برای آموزش سیستم ارائه می شود تا بتواند آنچه را که می بیند بهتر تشخیص دهد و حتی URL های سفارشی یا محتوای اضافی ارائه دهد. که در نتیجه بارگیری می شود. ممکن است با بیلبوردی که یک Whopper را درحال رانندگی است رانندگی کنید و به مسافران این وسیله امکان انتخاب تبلیغات Burger King را بدهید. کلمات کلیدی “به آنها گزینه داده می شود” ، زیرا ممکن است روزی چنین باشد.

مشابه نسخه ارزان قیمت کتاب خوان الکترونیکی Kindle آمازون که به لطف تبلیغاتی که در صفحه قفل نمایش داده می شود ، تخفیف می یابد ، اگر بخواهید تبلیغات تصادفی را تحمل کنید ، ممکن است روزی سدان خانواده شما با تخفیف سنگین همراه شود هر زمان که از یک بیلبورد عبور می کنید داشبورد ظاهر شود. یا اگر یک راه دیگر به آن نگاه کنید ، اگر کیندل بدون تبلیغات می خواهید ، باید 20 دلار اضافی سرفه کنید ، و این خیلی خوب می تواند روزی باشد که در مورد اتومبیل ها صدق می کند. اگر نمی خواهید که هر بیلبورد عبوری روی صفحه داشبورد شما ظاهر شود ، شاید مجبور باشید بسته ارتقا یافته “صلح و آرامش بزرگراه” را در نظر بگیرید.