عنصر

Spiral: From the Book of Saw's Chris Rock examines a piece of paper while sitting on a car, Max Minghella looks on.

شرکای پرونده در مارپیچ.
عکس: بروک پالمر / Lionsgate

اگر Darren Lynn Bousman فیلم دیدنی ، مارپیچ: از کتاب اره ، شاید فکر کرده باشید که پایان غافلگیرکننده فیلم در واکنش به برخی از مسائل جدی جدی در دنیای واقعی است که اخیراً به حق مورد توجه قرار گرفته اند. اما همانطور که بوسمن در مصاحبه اخیر خود به io9 فاش کرد ، چنین نیست.

undefined

مارپیچ در ابتدا قرار بود در ماه مه سال گذشته منتشر شود و در همان سال از Bousman تغییری نکرد متأسفانه ، هیچ چیز در جامعه تغییر نکرده است و همین باعث می شود که پایان فیلم تأثیرگذارتر از سال گذشته باشد. در بازی آخر فیلم ، مشخص شد که شرور جدید در واقع ویلیام (ماکس مینگلا) ، کارآگاه تازه کار و شریک Zeke (کریس راک) است. او همچنین اتفاقاً پسر یک مرد غیرمسلح است که سال ها قبل توسط یک پلیس کثیف کشته شد – همان پلیس کثیف Zeke که بیرون زد ، کل نیروهای پلیس را علیه او رو کرد. ویلیام نشان می دهد که جنگ صلیبی خود در طول فیلم به طور هدفمندی متوجه پلیس هایی شده است که از قدرت خود سوuse استفاده کنند در برابر اقبال کمتری – که بدیهی است هرگز -خبرگذاری اخبار در مورد دنیای واقعی بی رحمی پلیس

انتخاب طرح فیلم ترسناک پلیس محور را به یک فیلم با پیام اجتماعی به موقع تبدیل می کند ، اما این برنامه مارپیچ > نبود نوشته شد هفته گذشته ، دارن لین بوسمن ، كارگردان این برنامه به io9 گفت: “متأسفانه ، منظور من این است كه واقعیت این است كه این مسئله مدتها قبل از جورج فلوید و برونا تیلور بوده است.” “این سالهاست که ادامه دارد و سالهاست … [اما] ما همیشه می خواهیم با فیلمهای اره چیزی بگوییم. حتی اگر آنها در خون و خشونت و روده و گور دفن شده باشند ، همیشه پیام هایی برای آنها وجود دارد. و این با نسخه اصلی جیمز وان شروع شد و از من عبور کرد. ما همیشه می خواستیم چیزهای بیشتری بگوییم. فکر می کنم به همین دلیل است که فیلم های اره مقاومت کرده اند در حالی که بسیاری از امتیازات دیگر این کار را نکرده اند. “

undefined

اره منبت کاری اره مویی جدید. نوع.
عکس: بروک پالمر / Lionsgate

بوسمن sa این ایده که خشونت پلیس و پلیس را به عنوان کانون اصلی مارپیچ قرار دهیم ، کمتر در مورد اظهارنظر در مورد فضای اجتماعی کنونی بود و بیشتر از اسطوره های خود Saw بود. وی گفت: “پلیس همیشه قسمت بزرگی از حق رای دادن اره است” ، “داستان B همیشه تقریباً در هر فیلم پلیس بود. [بنابراین] من فکر می کنم ما درست از روی خفاش تصمیم گرفتیم که این بار باید یک داستان داستانی باشد. و سپس بررسی کردیم که پیشرفت پیام Jigsaw چیست؟ اگر پیام جیگساو در مورد اصلاح فرد ، گرفتن یک معتاد به مواد مخدر و سو ab استفاده کننده و اصلاح آنها بود ، آینه را کنار آنها نگه داشت و گفت: “اگر می خواهید قدر زندگی خود را بدانید و تغییر به سمت بهتر را انجام دهید ، باید این کار ظالمانه را انجام دهید ، “ما فکر کردیم پیشرفت طبیعی پیام جیگساو اصلاح یک م institutionسسه است … به نظر می رسید که قرار دادن آن بر روی کارآگاهان که در گذشته داستانی از اره بود ، پیشرفت طبیعی بود.”

با این حال ، برای ساخت این اثر ، بوسمن گفت همه افراد درگیر برای یک پیچ و تاب خاص در آن داستان جنگیدند. وی گفت: “اگر ما می خواستیم این داستان را درباره افسران فاسد تعریف كنیم ، اگر می خواستیم این چیز را بیان كنیم ، برای ما بسیار مهم بود كه قهرمان نیز پلیس باشد.” “شما نمیتوانید فقط یک موسسه را لعنت کنید بدون اینکه طرف دیگری از آن را نشان دهید. بنابراین این مهمترین نقطه فروش Zeke شد این است که شما باید قهرمان باشید همچنین یک افسر پلیس باشد. ”

و به این ترتیب می توانید قاتلی مانند مارپیچ در تلاش است تا یک پلیس شکسته اما صادق مانند Zeke را در برابر او با نهاد فاسد پلیس همراه کند. این اتحاد کاملاً کارآمد نیست ، اما Zeke و Spiral / William را در میان چند بازمانده باقی مانده قرار می دهد. یعنی چیزهای دیگری برای آمدن است. “اگر برگردید و [اولین] اره را تماشا کنید ، به Jigsaw فقط اشاره شد. او جسدی روی زمین و حضور بود. ” “فقط تا Saw II و III بود که شما در واقع می فهمید که Jigsaw کیست و چرا او بود. ما با نوعی همان ایده که قرار بود شخصیت ها را معرفی کنیم ، به مارپیچ نزدیک شدیم ، اما با دانستن اینکه اگر قرار است ادامه یابد ، برای آنها داستانی داشتیم. ”

مارپیچ: از کتاب اره اکنون در سینماها موجود است.


برای اطلاعات بیشتر ، مطمئن شوید که ما را در Instagram @ io9dotcom